maanantai 5. marraskuuta 2012

Minä

Moro! Olen Konsta, 16-vuotias lappeenrantalainen ja käyn Lauritsalan lukiota. Valitsin lukion, koska amiksessa ei ollut minua kiinnostavia linjoja. Koulumatkani on 6 kilometriä, jonka pyöräilen joka aamu, mutta talvella vaihdan bussiin.

Harrastan purjehdusta ja purjelentoa. Purjehdusta olen harrastanut jo 8 vuotta ja purjelennon aloitin viime kesänä ja nautin joka hetkestä sen parissa.Talvella en yleensä keksi juurikaan mitään tekemistä ja vapaa-aika menee Playstationia pelailessa tai jotain muuta turhaa tehdessä.. Matkailusta minä pidän erittäin paljon ja olen matkustanut perheeni kanssa melko paljon. Olemme viettäneet rantalomia eri Välimeren kohteissa ja kaupunkilomia esim. Lontoossa muutaman kerran ja New York on myös kertaalleen tullut nähtyä ja sinne haluaisin mennä uudestaan.

Koulunkäynnissä olen usein melko laiska, asiat tulevat kyllä tehtyä, vaikka joskus jäävät viime hetkeen. Lempiaineeni on varmaan englanti, mutta pidän myös reaaliaineista. Kirjojen lukemisesta en pidä lainkaan, luen niitä vain silloin kun on pakko.


Ja kun kuvia piti laittaa, niin tässä pari matkailukuvaa
Syyslomalla Köpiksestä Heathrowta kohti.

Big Ben

Rodokselta Helsinkiin TuiFly Nordicin siivin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti